• سامان فاطر راشا
  • سامان فاطر راشا
    آرمان شرکت
    قرارگرفتن در بین 10 شرکت ساخت و بازسازی برتر کشور
  • استراتژی شرکت
    بهبود و توسعه پایدار کسب و کار با تأکید بر ارزش آفرینی و مسئولیت های اجتماعی
  • مأموریت شرکت
    تأمین نیاز مشتریان با استانداردهای کیفی روز
  • آرمان شرکت
    قرارگرفتن در بین 10 شرکت ساخت و بازسازی برتر کشور

سامان فاطر راشا

آرمان شرکت

قرارگرفتن در بین 10 شرکت ساخت و بازسازی برتر کشور

لیزر و پلاسما

 خدمات برش لیزر و خم کاری ورق فلز در مشهد

شرکت سامان فاطر راشا با تجربه یک دهه فعالیت در زمینه های صنعتی، برش فلزات، خم کاری ورق فلزات، جوش کاری آرگون و ... محتوای زیر را برای دسترسی راحت تر مشتریان به ما برای انجام فعالیتی با کیفیت و زیبا تدارک دیده است.

برش ورق لیزر

خدمات برش لیزر در مشهد یکی از جدید ترین و زیباترین خدمات مرتبط با صنعت در مشهد است. برش لیزر در مشهد جدا از بحث های صنعتی وارد صنایع زیبایی شناسی و دکور نیز شده است. به همین دلیل این مطلب برای جویاندگان خدمات برش در شهر مشهد نوشته شده است. با استفاده از جدول پائین شما می توانید نگاه کلی به محتویات سایت داشته باشید و در انتهای این مطلب لیست قیمت خدمات برش لیزر «شرکت سامان فاطر راشا» را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برش ورق فلزی

ضخامت ورق فلزی

طول ورق فلزی

عرض ورق فلزی

برش ورق آهن

۲۵ میلی متر

۳ متر

۱.۵ متر

برش ورق استیل

۲۰ میلی متر

۳ متر

۱.۵ متر

برش ورق آلومینیوم

۱۰ میلی متر

۳ متر

۱.۵ متر

برش ورق گالوانیزه

۱۰ میلی متر

۳ متر

۱.۵ متر

 

خدمات خم ورق های فلزی در مشهد

یکی از پرکاربرد ترین کارها در صنایع خم کردن فلزات است. با اینکه واژه بسیار ساده‌ای است و برخی اوقات خم کردن فلزات با دست امکان پذیر است؛ اما در صنعت کاری بسیار حرفه ای و اساسی است.

زیرا باکس هایی که در صنعت استفاده می شوند همگی ورق های ضخیم و طویل و سنگین هستند. در صنعت ضخامت فلز؛ جنس فلز؛ مقدار کربن استفاده شده در فلزات؛ مقدار زاویه ای که خم مربوطه باید انجام شود و موارد بسیار دیگری در یک خم کاری ساده فلز بایستی در نظر گرفته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خم ورق

ضخامت

طول

خم ورق آهن

۱۰ میلی متر

۳ متر

خم ورق استنلس استیل

۱۰ میلی متر

۳ متر

خم ورق آلومینیوم

۱۰ میلی متر

۳ متر

خم ورق گالوانیزه

۱۰ میلی متر

۳ متر

 


قیمت خم کاری برش فلزات در مشهد

قیمت خم کاری برش فلزات در مشهد در روزهای اخیر وابسته به نوسانات بازار است به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خم کاری فلزات با شماره زیر تماس حاصل نمائید.

پهلوان: 09153129585

خدمات جوش آرگون

در جوش آرگون از الکترود تنگستن برای ایجاد قوس جوشکاری بهره برده می شود، برخلاف دیگر روش های جوشکاری که در آن الکترود مصرف می شود، در جوش آرگون از الکترودهای تنگستن استفاده نمی شود. دلیل این اکسیدن نشدن الکترود در حین جوشکاری خالی کردن گاز خنثی از ناحیه جوشکاری است.

در بین صنعت کاران ایرانی این جوش با نام جوش آلمینیوم شناخته می شود. در جوش آرگون هلیم باعث افزایش توان قوس شده و سرعت جوشکاری را تا چند برابر بالا می برد. به همین دلیل جوشکاری آرگون یکی از بهترین روش های جوشکاری در صنعت است.

شرکت سامان فاطر راشا با پشتوانه چندساله در زمینه جوش آرگون ارائه دهنده خدمات نوین در این زمینه به علاقمندان محترم می باشد.

هزینه خدمات جوش آرگون

به دلیل نوسانات بازار و چالش های پروژه های گوناگون برای کسب اطلاعات درباره هزینه جوش آرگون می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمائید.
پهلوان: 09153129585

در سـال 'مهار تورم و رشد تولید' کمـر همت مـی بندیـم تا با تکیه بر توان داخلی تولیدی ملی با کیفیت جهانی عرضه کنیم